Servisa procedūra
Servisa procedūra ietver šādus posmus:
- Pieteikums – klients aizpilda pieteikuma formu un saņem apstiprinājumu par servisa pakalpojumu sniegšanu vai atteikumu;
- Piegāde servisam ar DPD kurjerpastu – DPD darbinieki saņem instrumentu klienta norādītā adresē un nosūta uz servisu;
- Serviss – ja tiek veikta apkope, tad saskaņā ar cenrādi, ja remontdarbi, tad pēc klienta apstiprinātas tāmes;
- Apmaksa – tiek nosūtīts rēķins;
- Instrumenta atgriešana klientam ar DPD kurjerpastu – pēc rēķina apmaksas instruments tiek nosūtīts klientam uz adresi, no kuras tika saņemts.
Servisā tiek veikta visa veida mērniecības instrumentu apkope, kalibrēšana un regulācija – optiskie un lāzernivelieri, optiskie un elektroniskie teodolīti un elektroniskie tahimetri, kā arī citu instrumentu remonts.
Pilns serviss/apkope ietver:
- Instrumenta tīrīšanu;
- Trēgeru un galveno kustīgu detaļu tīrīšanu un smērvielu maiņu;
- Sīkus remontdarbus;
- Instrumenta EDM, vertikālā un horizontālā limba regulēšanu/kalibrēšanu;
- Kastes apkopi;
- Sertifikāts un pārbaudes pārskats.
Ja instrumentam ir defekti, tad tiek veikts remontdarbs, detaļas nomaiņa un Pilns serviss/Apkope.
Remontdarbu tāmi sastāda detaļu nomaiņa, remontdarbu laika izmaksas un pilna servisa izmaksas.